Merhaba, bebeğime stok almıştık, 1 yaşını geçti, elimizde bir paket kaldı. Son kullanma tarihi 09.04.2024 ve hiç açılmamış paket, güzel koşullarda sakladık. 250 tl artı kargo bedeli olarak satmak istiyorum, ilgilenen varsa yazabilir.
(Dolap hesabım var orada satabilirim.)