Öncelikle deneyimlerinden fikir verecekler varsa beklerim.. konuya gelelim. Şimdi benim bebeğim 5 aylık ve yemeye de hevesli ama hangi doktora gitsem 6. Aydan önce başlama diyor. Bende oturup çorba içirmiyorum çocuğuma ama doğal olan şeylerin tadına baktırmaktan da kaçınmıyorum. Mesela fileli meyve aparatı var bebekler için biliyorsunuzdur içine mevsim meyvelerinden koyuyorum emerek yiyor yada geçen gün muz ve armutu çektim robottan verdim. Ve ona da değişiklik oluyor farklı birşeyler denemiş oluyor. Sağlıklı da olduğunu düşünüyorum. Yani tamam doktorlar okumuşlar saygım var ama bence bir anne de çocuğunun ihtiyaçlarını anlayabilir veya yararlı zararlı olan şeyleri ayırt edebilir diye düşünüyorum. Sizin deneyimlerinizi de merak ediyorum..