Papatyack her bebeğe her mama yaramiyo malesef sma kullanıyodum kakasini rahat yapiyodu ama aptamil kadar tok tutmuyodu. 8 gün aptamil aldim kullandim kaka yapmadi hic zorla fitille yapti tekrar sma ya döndüm basladigim gün kakasi düzene girdi . Belki mama yaramamıştır farkli mama deneyebilirsiniz