Birbebekkkbircicek Seçenek yurtdısındayız ailelerimizin yanına gidip 4 gün boluya kar ttailine gitmek ardından ailelerimizde kalıp çocugu bırakıp eşle akşam gezmesi😀(burda mümkün değil cunku o yuzden cok hevesliyim) Seçenek 2 ülke dolaşıp 1 hafta kalıp eşim cocugum ben eve dönmek Siz hangisini tercih ederdiniz
Kuzularinanasi Birbebekkkbircicek eger uzun zaman ailenizin yanina gelmediyseniz ailenizle olan derim.
Birbebekkkbircicek Kuzularinanasi 3 senedir burdayım 2. Defa gittik yazın 2 seneden sonra ama martta gidicem oructa