20 aylık oğlumu sabah sağlık ocağına götürdüm doktor dedi ki bademcikleri normalin üstünde daha fazla şiş dedi başka doktor bişe dedi mi bugüne kadar dedi yo dedim korktuk ya eşimle klamoks antıbıyotık verdik başladık bugün oglum ayda bir mutlaka antibiyotik kullanır öksürükten asla ateş falan çıkmaz sebebi ne acaba ya güzel bi çocuk doktoru araştırıp götürmem lazım kendi doktorumuz burdan gitti 😒😒😒😒