Mrsbayan bende oğluma 3 yaşında tuvalet eğitimine kresteki öğretmeninin herkes bezsiz sadece sizin çocuğunuz bezli artık tuvalet eğitimine başlayalım demesiyle başladım. Malesef çok büyük hata yapmışım. Çocuğum hazır değilmiş. Sürekli zorlama oldu. 1.sene sonra çişini öğrendi. Kakası ise 5 yaşına kadar altına yaptı. Sürekli kaka tutma problemi yasadik. Psikolojik destek aldık oda fayda etmedi. Artık çok yıprandı çocuğum. Kabızlık hat safhadaydi çünkü tutuyordu haftada 1 yapıyordu. Ne zaman bezi bıraktık çocuk korktu kakadan. Haftada 1 yapınca da hep kabizdi poposu hep acıdı. 5 yaşında kakayi hallettik sukur. Tuvalet eğitiminden ağzı yanmış biri olarak özetle şunu diyebilirim lütfen çocuğunuza bırakın bu işi. Özellikle erkek çocukları daha geç bırakıyor. Hicbirsey için acele etmeyin. Çocuk kendi kendine rahatsız olsun bıraksın yaş önemli değil.