Bebeğim doğduğunda bembeyazdı.sonradan baya esmerlesti.Dr.goturdugumde sarılığı olduğunu öğrendik.bizimki uzayan anne sütü sarılığı idi.tam 3 ay sürdü geçmesi.sonrasinda tekrar eski rengine döndü.bembeyaz pamuk gibi oldu.suan 22 aylık ve 1 aydır teni beyazdan buğdaya dönmeye başladı.ten rengi nasıl böyle değişken olabilir.acaba sonradan tekrar açılır mı? Bilimsel olarak mümkün mü