Nisanurayten başlayalı 13 gün oluyor ilk gün hep altına yaptı hiç gitmedi oturmadı tuvalaete ikinci gün yaparsan çikolata vericem dedim yaptı verdim sonra çişini klozete döküp sifona bastı bay bay yap dddim yaptı sevdi sifona basmayı falan bi daha giderken oyuncak kitap ne varsa getirdik çiş yaptırdık onlara da sonra bi süre sonra bunlar da geçti gitmek istemedi sonra diş fırçasını eline verdim onunla oyaladım birde ellerimizi yıkıyoruz çıkarken köpük yapıp baloncuk yapıyoruz bu da gitmek isteyince baloncuk yapıcaz deyince gidiyoruz günden güne gidiyor ama geceleri gitmek istemiyor ne dersem diyeyim