Kızlar kızım 14 aylık
Bugün son dozu oldu. Bacaktan. Ama cok aglıyor ya. Yurumek istemiyor😟 baCagını oynatmak istemiyor canı cok yanıyor belliki. Doktor fobisi olan bi kız aşı yapılırken kendini cok cok sıktı cok agladı. Acaba ondan olmuş olabilir mi. Önceki aşılerında hıc Boyle olmazdı🤦 varmı başına gelen. Ne yapıcamı şaşırdım. Mecbur kalpol verdim bir kaşık. Kas agrısı gecsin diye.🥺