Ums Kızlar 4.ayimiz çok kötü geçti ağlamaklı gece uykuları bozuldu şuan yeni yeni düzeldi şükür 5. Aya giricez peki 5. Aydada varmı böyle atak
Ahsenimm Ayda da var bizi mahvetmişti o atak 4. Ay daha sakin geçmişti ama 5. Ay çok kötüydü tüm düzenimiz bozulmuştu ne gece uyuyordu ne gündüz perişan olmuştuk o atak yüzünden gece uyanmalarımız sıklaştı şuan 😰🤦🏻♀️