Herkese selamlar (: arkadaşlar ben 10 günlük bir anayım :) ilk bebeğim. Göğüslerim için kalkan kullanıyorum fakat göğüsten sızan sütler kalkan da birikiyor tamam ama hava alması için küçük deliklerden uyurken ya da yere eğildiğim de falan sütler dökülüyor ve üzerim ıslanıyor buna nasıl bi çözüm buldunuz? Ne yapılabilir?