BEEYZA_CELIK Birseyi merak edıyorum bilgisi olan varmı su sebilinden aldıgımız sıcak suyla mama yapabilir miyim
mrsjale BEEYZA_CELIK sebil kaç dereceye kadar ısıtıyor bilmiyorum ama kaynayıp ılımış su olması gerekiyor ben hep o şekilde verdim
gmzshn BEEYZA_CELIK hazır su ise olur kaynamasına gerek yok bebeğim doğduğundan beri mama kullanıyorum. İlk başlarda kaynatıyordum şimdi ise sadece hazır su ile yapıyorum
seniyirimmisdafaa BEEYZA_CELIK Ben Önce küçük demlikte suyu kaynatıyorum o soğuyor işim olduğu zaman demlikteki Suyu biraz ılıtıp hemen biberona aktarıyorum her zaman o şekilde yapıyorum suyum orada hazır oluyor Sadece biraz ılıtıp hallediyorum
girl_mother Ben suyu kaynatıyorum sonra birazini sıcak su olarak termosa bırakıyorum kalan suyuda kapaklı şişeye boşaltıyorum saguk su olarak ayarlıyorum ikisini mama o şekilde ılık su yapıyorum
ikibebebiranne_ Ben hep kaynamış suyu bir kaba alıp bekletirim hep kaynamış ilitilmis suyum hazırdır içmesi içinde mama içinde