Merhaba anneler kızım 2 buçuk yaşında ve dün tuvalet eğitimine başladım daha önceden lazimliga oturuyordu hevesliydi geceleri kuru uyandı bircokkez en son uykusunda tuvaletini yapmamak için direndi ve uyandı ondan sonra başladık ama dün sadece 1 kere tuvalete yaptı hiçbir şekilde tuvalete yapmak istemiyor altına yapsa da gelmiyordu bugün de sabah uykudan uyanınca çok zor olsa da tuvalete yaptı ama geri kalanı hep altına yaptı ama gelip söylüyor yapınca sizce alışır mi çok inat ediyor çünkü yapmamak için gecede kuruydu yapmadı