Papatya-kzm Benim yatışım yapıldığında 16:30 dün 22:50 de doğum yaptım telefonumu almışlardı vermediler bana çok sıkıcıydı bom boş odada yalnız başıma merak ettim bana mı özel bişey di😅
emilia Papatya-kzm Bekleme odasında yanımdaydı, dogumhanede zaten girdim 4 dakika sonra cıkmıştım. ☺️
pasaklisinkukuli Papatya-kzm devletse mahremiyet için vermemiş olabilirler başka hastaları çekme diye özelde telefonumu almadılar odada hep benimleydi
Papatya-kzm pasaklisinkukuli evet devleti olabilir hiç aklıma gelmemişti ama eltimin de devleti onun elindeydi doğumhaneye girerken almışlar
Deletedmom_117 Papatya-kzm bendeydi Dogumhaneye ama tlf a bakacak halim yoktu en son yerlerde geziyodu😂😂😂
Papatya-kzm Deletedmom_117 demi bendede öyle olurdu büyük ihtimalle 😅 merak etiğimden sordum eltimin elindeydi devlet hastanesi ama
emilia Papatya-kzm Devlet hastanesi miydi? Bazı devlet hastanelerinde fotoğraf video kaydı yasak oldugundan telefon yasakmış.
BabyBerry Ben laptop bile götürdüm de gora izlemiştim moral olsun diye 😂 doğumhabeye eşim telefonla girdi zaten fotoğrafçıda vardı. Tabi benim söylediğim özel hastane. Devlette izin vermiyorlar
Durunun_annesii0 Papatya-kzm ben acil doğuma alındım sezaryen oldum telefon eşim deydi istediler fotoğraf çekelim diye doğumda yanımdaydı doğumdan çıktıktan sonra yine yanımdaydı 😂 özelde doğum yaptım bu arada
Deletedmom_117 Papatya-kzm bende devletteydim elimdeydi pardon yanımdaydı rkdkd Şansa yabimda görümcem vardı o haberdar ediyodu eşimi 😂😂
BabyBerry Papatya-kzm aslında sancılara odaklanmak yerine şarkı veya video izleyerek sancıları karşılayabilirisn. Benimki planlı normal doğum olduğu için planmıştım
Betulsark Ben hatırlamıyorum telefonum nerdeydi dogumhanede telefonum aklıma gelmedi açıkçası 😂 ama eşimin telefonu yanındaydı çalmıştı onu hatırlıyorum 😂