memo Kızlar benim bebeğim 13 aylık hala ağzının salyası akıyor. sürekli üstü Islak .ağız salyası ne zaman bitecek. sizde de böyle bir durum oldu mu .hep diş dedik geçecek dedik ama geçmek bilmiyor. bunun için bir hastane doktor falan mı gitsem acaba
Esra255 memo Benim kızımda 14 aylık olacak artık. Salya tam bitti sayılmaz ama azaldı. Azı dişleri çıktı çok şükür. Onu çıkarana kadar çok fazlalaşmıştı salyası. Doktorluk bir durumu var mı bilemem ama ben götürmedim salya için.
Berivanumut memo merhaba benim oğlum da 13 aylık 2 aylıkken başladı şimdiye kadar bitmedi günde 10 dan fazla önlük degistiriyorum kıyafetleri sürekli ıslanıyor bunun için randavu aldım yarın hastaneye goturecem
zeynephzl memo canım benim kızında aynıydı ne çektim 2 yasa geldi arada hala akıyor ön kısım ıslak oluyor
memo Berivanumut ay sonucu yazarmısınız size zahmet. Çok sıkıcı oldu artık . Havada soğuk olunca daha çok hasta oluyorlar
memo zeynephzl yaaa. Dedim ya benim oğlum 12 yaşında hala konuşurken salya var ağzında belli. Bende onun için randevu aldım 4 aralıkta. Şimdiye kadar takılmıyodum şimdi bebeğimde aynı olunca büyüğüde gözüme battı
memo Berivanumut merhaba. Evet büyük oğlum konuşunca akıtmadı ama tükrüklü konuşuyo. Ve gecede yastığı ıslanıyor