Adetlerim düzensiz olduğu için bilemedim
Ahsab evet var hayırlı olsun kan verin
Ahsab var bence bayağı belli çünkü.
Ahsab benindebbubdrkiodeydibdaha çok yeni bir gebelik
Ahsab ben niye heyecanlandım ki evet var 😁❤️
Evet var hayırlı olsun
Ahsab evet var hayırlı olsun canım
Ahsab evet var cok belli
Var denilemez en iyisi kan verin.
Ahsab çok mu silik kız bes belli hayırlı uğurlu olsun 🥰🌸
Ahsab evet var ilk mi
Ciddi misiniz yaa ilki biraz hemen olmamıştı ben de biraz karamsardım o yüzden.
İlki tedavi
Ahsab çok net yani var kan verin
Ahsab ayyyy var kız hemen kan ver
Bu da bir başka açıdan Sağolun en iyisi kan verip net olması
Ahsab hayırlı olsun allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin⚘
Ahsab benimde aynı böyleydi kendisi 16 aylık oldu yanımda uyuyor şuan 🥰🥰❤️
Ahsab evet var hayırlı olsun benimde böyleydi ertesi gün kan testinde hcg 500dü
Evet var bencede benim oğlumda yaptğmda bundan azdaha silikdi
Hayırlısı inşallah