Habibetlppp busranur_19 12 aylıkken kestim evet rahatlık oluyor ama kesintisiz uyumuyor gene bir iki kere uyanıyor
guneylianne Malesef kesemedik hala, 9 aylığız biz de. Akşam 9 da mama içiyor 150 ml. 9 bucuk gibi uyuyor. Gece 1 de ve 5 te mutlaka uyanıp o mamayı içiyor tekrar. İçemeden asla uykuya geri dönmüyor. Sizde nasıl durumlar. Kaç ml içiyor
busranur_19 guneylianne ay evet aynıııı ve aynı saatlerde kalkıyor benimkide 5den sonra çok zor dalıyor :( 120 cc içiyor bazen keyfine göre 🤷♀️
Ozlem1994 Gece mamasını 1e düşürmeyi başardım ama halen 12-1 gibi uyanıp yokluyor bazen sadece emzik ve pışpışlıyorum bazen de suyla tekrar döndürüyorum. 10 aylığız bu arada 4 gibi de mama içmeden tekrar uyumuyor. Onu bıraktıramadım bende
busranur_19 Ozlem1994 Maalesef aynı12-1 arası uyanıp 4-5 arası tekrar ve 5den sonra uykuya döndürmek çok zorluyor dalamıyor
Ysdr Bizim de aynı 1 gibi birde 5 gibi 150 cc mama. Ama 5 gibi uyanınca en az 1 saat oturuyoruz uyumuyor. Sabah 8 de kalkış sonra. Gece kesintisiz uyusalar artık keşke