Kızlar selam. 14 aylık olduk normalde akşam en geç 9 buçukta uyur sabah 8:30 9 gibi uyanırdı.(tabi gece emmek için uyanıyor kesintisiz uyku yok :D) ilk uyku 11 sonra 4 de hepsi birer saat bu şekilde idi. Son 1 haftadır akşam uyku saatimiz aynı ama sürekli 4 gibi uyanıyor ve bağırarak ağlıyor emzirmezsem asla susmuyor. Sabaha kadar da saat başı kalkıyor sonra. Tek uykuya geçiş belirtisi mi acaba ne yapayım geçsem mi? Mesela bugün 8 de uyandışimdi kendi uyudu 1 saat 15 dk uyur en fazla başka yatırmasam mı
Sizin belirtiler neydi