Daha 5 aylık meleğim çok erken diye ihtimal vermemiştim ama doktor diş geliyor aşağıdan kabarmış dedi .Huysuz bir bebeğim vardı ama iyice huzursuz artık ,sürekli ağlıyor jel verdi inşallah dindirir acısını sizler neler yaptınız bu evrede çok erken olduğunu düşünüyorum o da düşündürüyor