Seydameva nazlimom_ sitelerde bir ustaya yaptırdık biz tanıdık baya hemen hemen hepimizin evini yaptı ve o kadar memnun kalındı ki incekte bir binanın komple mutfak dolapları ayakkabılıkları falan yaptırıldı dilerseniz onunla görüşüp numarasını yazayım size
happykidssse Sitelerde bir mobilyacı tanıyorum bütün evimizi yaptı yatak odası ,mutfak ,salon bir kaç tanıdığımızda evlilik öncesi bütün evini yaptı. Ne istersen gösteriyorsun ve yapıyor biz çok memnun kaldık canım
dilay06 nazlimom_ nolur sitelerde yaptırmayın 108 bin TL kaptırdık hiç de bişey yapmadı ev inşaat halde duruyor öyle