4.aya girdik bugün sağlık ocağı kontrolümüz vardı kilo az almış boyu uzamış ve meme reddi yaşadığım için kilo vermesin diye mama vermeyi denedim ama onu da istemiyo çok üzüldüm yeterince kilo almamasına sizler bu meme reddini nasıl yendiniz ben ayakta deniyorum salıncakta deniyorum uyurken deniyorum yok kendi isteyince tutuyo oda totalde bir kaç dakika gerçekten kafayı yicem artık