Sinemkaan25102022 icilmiyo bacim. Benim hamilekikten once insülin direncim vardi kullaniyodum o ilaci. Tedavi bitti hamile kaldim sorunsuz gecti hamilelik, daha sonra tekrar hortladi zıkkım. Dahiliye endokrin yine gittim gorusmeye ama emzirmen bitince gel, o zamana kadar abur cuburu kes ogunlerine dikkat et dediler😒