Kızım 4 yaşına girecek ama ben artık kızımı tanıyamıyorum asla söz dinlememe dönemine girdi istemediği olduğunda evi yıkıyor ağlamaktan sürekli bağırıyor elindekileri fırlatıyor inanın hiç böyle bir çocuk değildi ben artık sinir krizi geçirmek üzereyim 4 yaş sendromumu ne bu Allah aşkına ne zaman bitecek