mervesenyigitt deterjan da yumuşatıcı da peros kullanıyorum ben
Yumuşatıcı perosun amberlisi kırmızı şişe, deterjan da sık yıkanan renkliler olanini kullanıyorum çok güzel kokuyor kalıcı bir kokusu var ben beğeniyorum,ama biraz kış kokusu gibi herkes sevmeyebilir