Merhaba bizde sizden 2 gün büyüğüz. Doktorunuz 5. Ay kontrolümüzde istediği kiloyu almadığı için başlamamızı söylediği için başladık. Ama eğer kilo alımı iyiyse başlamayın 6. Ayın bitmesini bekleyin .
Benim kızımda 4 aylıkken daha kucağımızda yemeklere uzanırdı. Bazı bebekler erken başlayabiliyor ama kilosu iyiyse başlamayın 🥰