Oglum 1 yaşında kaynanama bakıyordu ben markete kadar gittmiştim oglumun eline acılmamış püskivit ambalajında kapalı bir sekilde vermiş oda kemirmiş eliyle dişiyle hep ezmiş onu geldigimde yerdeydi ve ambalajın yani yuvarlak ber sekilde kenardan yok oldugunu gördum senmi actin dedigimde ben acmadim oynuyordu diyr bana cvp verdi sanirim Alparslan kemirirken yemiş onu cunku her yere baktım yok yani yedigini dusunuyorum ben panik yapti. Tabi kizdim ona ama hava şartları kotu olunca büyüklerde kakadan cıkar diyince kaldik esimle ve doktoruna msj attik bize donuş yapcaginı soyledi ondan haber bekliyoruz yani bu durumda bir sorun olurmu yese bile bir hasar birakirmi ben gercekten cok uzgunim ve hic yatamadım yani alparslan yutsa diyorum tepki verirdi oksuruk salya akardi yok ama ama evdede bulamadim yok kafam deli gibi karışık 😔korluyorum hasar verirmi diye yumuşak bir ambalajama ne biliyim