Zahideee0742 4 aylık bebeğin var sadece anne sütü alıyoruz normalde saçım hiç dökülmez bakımını da çok iyi yaparım ama şu iki haftadır saçımda aşırı dökülme oluyor bunun sebebi nedir ve çözüm öneriniz var mı?
Kuzularinanasi Zahideee0742 dönemsel bisey bu.o aylarda emziren tum annelerde oluyor ve bikac aya gecer.tabi dokulme karsiti biseyler kullanmaniz iyi olur.tresan sarimsakli sampuan oneririm.onun disinda dokulme karsiti krem bakimlari yapabilirsiniz
armeshuseynli Zahideee0742 bizde o aydayiz ve ayni durumu yasiyoruz.bu gidisle kel olucagimi saniyorum)))
Zahideee0742 armeshuseynli bende çok şaşırdım elimi saçıma bir attım bir sürü saç geldi insAllah geçer
armeshuseynli Meme reddi yasayan oldumu? 3ay 28gunluk kizim 3gundur emmiyor sutunu uyudugunda verebiliyorum sadece