bayankivircik aradan iki yıl geçmiş şimdi nasılsınız
Oh be iyi oldu diyor musunuz
Bizde aldatma vs yok ama aşırı ilgisiz kaç kere konuşmayı denedim artık konusulmuyo bile he he tamam tamam sen haklısın tarzında muamele yapiyo tek düşündüğüm kızım (9aylik) ve altından kalkabilirmiyim maddi manevi olarak