biimiyomyardimet gktgbsr benim kızımda 22 aylık hala kısacık saçları ☺️ bende istiyorum şöyle uzasın biraz diye ama yok benimde o yaşlarda kısaymış genetik galiba 😅 şampuanımız ecowell bu arada 🤣
kubraculfa Ay takvimine göre kesim yapın 3 ay düzenli tekrarlayın. Kızımın saçı çok seyrekti hem gürleşti hem uzadı bu sayede
tosbiksmoms gktgbsr benim kizimin saçları da kısacık oglumunki de aksine çok gür ve uzundu. Çok istiyorum uzasa bağlasam falan ama yok😀
gktgbsr tosbiksmoms aynı durumdayiz oğlum 1 yaşındayken saçları lüle lüleydi ama küçük hanımın minicik 😊