kutaybebis kızlar oğkum için aklıma bişey gelmiyor yumurtanın sarısını kırsam tavada yer mi acaba 8 aylığız 6 dişimiz var sayılır
kiminoykusubu_ kutaybebis yer tabii ki. Tarhanalı omlet yapabilirsin. Ya da sebzeli pankek vs. Kızımın daha tek dişi var ara ara omlet yapıyorum çok da güzel yiyor.
2pati2baby kutaybebis yumurtayı haşlıyorum ben bu arada bizde 8 aylığız🥰 elma rendeliyorum ( muzda olur) karıştırıyorum yanında tuzsuz peynir , zeytin mesela bu şekilde yediyorum. Ya da cennet hurmasını muzla karıştırıyorum tekrar yanına eklemeler yapıyorum 🤗
prensannesi_2 kutaybebis benim oğlum 7.5 aylık dişi çıkmadı bile peynirli omlet yapıp yediriyorum minik minik elinde parçalayıp verebilirsin
1pekmom_ kutaybebis bizde 7.5aylığız dişimiz yok tereyağında yumurta sarısı yapıyorum yiyor, labneyle çok seviyo, krep denedim minik minik parçaladım az az yedi, 6dişi varmış çok daha rahat her sizin bebiş pankek yapabilirsiniz