Durunun_annesii0 14 aylık kızım var sürekli bir şeyler istiyor yiyoruz ama az bu yüzden çabuk acıkıyor ara öğünler de ne veriyorsunuz atıştırmalık olarak mamma emada diye markanın atıştırmalıkları nasıl kullanan var mı ya da farklı marka da olur şimdiden teşekkürler..
Mlk026 Durunun_annesii0 züber ve gerberin atıştırmıklarını çok seviyor benim oğlum onun dışında dut kurusu ve arada çubuk ve balık kraker verdiğim oluyor
Sedoss02 Durunun_annesii0 milupa bebek bisküvisi, çubuk kraker, meyve , kuru üzüm, ceviz , poğaça.. bu tür şeyler veriyorum evde hangisi olursa ama sürekli biseyler bulunduruyorum çocuklar için aldığım ürünler bulabilirsem organik oluyor köyden geliyor çoğu
Durunun_annesii0 agitmoms canım meyve de yiyoruz ama yetmiyor bize 😂 yemek ye se bu kadar yemez de yemeği az yiyor çabuk acıkıyor sürekli bir şeyler istiyor bu yüzden 😅
Ysb47 Mlk026 merhaba yanlış anlaşılmak istemem asla eleştirmek için söylemiyorum ama çubuk kraker günümüzde cocuklar için en masum görünen ama en zararlı yiyeceklerden. Tuz oranı çocuk vücudu için çok yüksek birçok uzman bu konuda özellikle paylaşımlar yapıyordu. Bir bakmanızı öneririm. 🌸
Mlk026 Ysb47 doğru söylüyorsunuz farkındayım zararlı ama öğün yerine geçmedikçe ve abartılı tüketmedikçe söylendiği kadar zararı olduğunu düşünmüyorum bazı şeyleri sırf sosyal medyada tık almak için paylaşıyorlar. Zararsız demiyorum ama tüketim miktarı önemli benim düşünceme göre nadiren de olsa veriyorum.
livanurvealpinannesi61 Ysb47 doğru söylüyorsunuz bana da çocuk doktoru ve aile hekimi zararlı demişti. Onlara alışınca çocuklar da ilerde iştahsızlık yemek seçme çok oluyor
livanurvealpinannesi61 Mlk026 bana çocuk doktoru ve aile hekimi paketli gıdalar zararlı küçücük de olsa zararı var demişti. Bizim aile hekimimiz 3 yaşa kadar paketli önermiyor asla tabi herkesin kendi kararı ama iki üç tane çubuk kraker de çok fazla şeker tuz var.