isyanhareketi aliaras_2022 @MeetJoeBlack Yazmelegi_ @Seydameva @Ozlem2904 Yaptım kizlar negatif valla pozitif olur mu diye bayaaa bekledim ama bembeyaz ekran olsaydı çıkardı yani dimi sabahida bekledim o kadar
Ozlem2904 isyanhareketi hakkınizda hayırlısi olsun eğer bebek istiyorsanız stres yapmamaya bakın stress en büyük engel
isyanhareketi Ozlem2904 istiyorum da istemiyorum da olsa üzülmem gibi bi durumdayim hayırlısı olsun bakalım ☺️☺️
Miray17 isyanhareketi ben ilk gebeliğim için test yaptığımda geceydi ve kızıma hamile olduğumu öğrenmiştim genellikle sabah derler ama fark etmiyor bence eğer hamileyseniz bile herhangi vakitte yapsanız da çıkar