Yemin ederim sabahları artık işkence gibi olmaya başladı. Ağlatarak kalkıyor zaten hiçbir zaman mutlu mutlu kalktığını görmedim. Alıyorum mutfağa getiriyorum önüne oyuncaklar dikkatini çekecek şeyler geyiriyorum yok ayağıma dolaniyor ağlıyor. Bir bismillah yani daha yeni uyandık ya. Hadi biraz geçse uydusu olsa ağlasa okey. Daha yeni kalkmışız. Ya bir çay koyayim bir ek gıda hazırlayayım. Mama hazırlarken bile çıldırıyorur. Neden ya neden. Yemiyor zaten ek gıda ağzını açmıyor gerçekten ne yapacağımı şaşırdım artık imdat diye bağırmak istiyorum.