simseklivekalpli nurcanyvz 48 gunlukken oldu. Bir haftalık falan yaptırsaydım keşke dedim. Çok kolay iyileşti.
simseklivekalpli Yasemin158 her bezlemede pipiyi sıyırıp temizleyince olmuyor yapisiklik. Bize de cerrah söylemişti.
17072023baloglum nurcanyvz bence yaptirin erkenden biz 4 ay 10 gunlugux. Yaptirmadim. Yarin netledecek yaptircagimiz. Bana kalsa coktan yaptirmistim esim kucuk dedi istemedi
Uraztos nurcanyvz 50 günlükken yaptırdım ggeç bile kalmışız keşke daha önce yaptırsaymışız. Şu an 4 aylık çok rahat oldu hemen iyileşti