Bebeğim 41 günlük hep gazlı bir bebekti ama ¾ gündür pik yaptı artık ne gece ne gündüz uykumuz var gaz damlası metsil gaz damlası relactaz gaz damlası kullandık hiçbir işe yaramadı şimdi
Sap simplex ya da nurse harvey’s arasında kaldım kullananlar yorum yapsın lütfen 😔😔😔