Benim oğlum da 10 aylik oldu genel anestezi ile , 6 saat öncesinden ac olmasını istiyorlar , alsam 9 gibi uyumadan önce karnını baya doyurup emzirip uyutmustum gece 2:30 ta alarm kurup emzirmistim o uyurken , 7 gibi cagirmislardi 6 da uyandirdik, arabada hastanede falan gezerken aklına gelmemişti emmek , ameliyat 15 dk falan suruyor uyandiktan sonra cikariyorlar çok ağlıyor çıkınca çarşafla ayakta falan sallayarak uyutmustuk başta oyalamaya çalıştık hemşire uykusu var anesteziden dolayı ağlıyor uyutun demişti, zaten o gün sürekli uyumak istiyor ortalama 1 haftada geçmiş oluyor , kazasiz belasiz geçsin inşallah çok geçmiş olsun şimdiden 🙂