Busraaaaaaa İlk çocuğum oğlumu doğru düzgün emzirememistim.Tecrubesizlik,göğüs yarası derken 3 ay mamayla beraber emdi.Simdi 26 aylık olmak üzere kızım var hala emiyor çok şükür.Harika ötesi bir duygu,emerken sana dokunuşu,bakışı, gülüşü yaptığı sirinlikler muhteşem.İlk aylar da pek anlssilmssa da senin de bunları hissetmen yakındır.Emzirirken saçını, yüzünü okşa onunla konuş emin ol farkı göreceksin.☺️🥰