Alimenur0 çok normal benim oğlum iki 900 doğdu. dört ay 15 günlükken doktora gittik 6 kg 250 gr olmuş. Ben de sadece emziriyorum hatta doktora kilo almamışsa yeterli değilse ek gıdaya başlayalım ya da mama da vereyim dedim ama doktorumuz gerek görmedi gayet yeterli olması gereken kilo aralığında, emzirmeye devam et dedi. Sağlık Ocağındaki hemşire bize de az almış demişti. Doktorunuzu dinleyin bence