Hanımlar merhaba aklıma bir şey takıldı benim bebeğim 6 ay 10 günlük bu zamana kadar hiç kan değerlerine bakılmadı bakılması gerekiyor mu acaba her ay kontrolü için doktora da götürüyorum ama hiç kan tahlili istemedi geçende bir yerde okudum 6. Ayda kan değerlerine bakılır diyordu aklıma takıldı