Normal şartlarda maksimum üç saat arayla emzirmek gerekir neredeyse 40 çıkana kadar. Sonrasında ne zaman uyanirlarsa. Ama bir kereden birşey olmaz, sadece alışkanlık edinmeyin. Bizim de başımıza gelmişti hemen doktorunu aradık. 6-7 saat hatta 10 saat bile durabilir ama siz 3 saati geçirmeyin bu aylar dedi. Yani sıkıntı yok ama alışkanlık edinme bu kadar süre uyandirmamayi dedi.