Kızım 5 tane diş çıkardı ama ateş huysuzluk hiçbiri olmamıştı şimdi böyle bir şişlik oldu ve ateşi var huysuz dişle alakalı bir ateş diye düşünüyorum deneyimli anneler dişin bu şekilde şişmesi normal mi yoksa intihap vb birşeymi olmuş şişlik beyazlıktan bahsediyorum