Evimde en soğuk yer yatak odamız. Kombiyi de çok artırdık ancak evim geniş olduğu için sıcak olmuyor. Bizim odamıza elektrikli sobayı da yakınca 24 derece ancak oluyor. Ama üzerini örtmeye gerek kalmadan gönül rahatlığıyla alabileceğim bir tulum istiyorum. Fiyatı önemli değil. Bir de %100 pamuk istiyorum ama sanırım iyi kalite elyaf da oluyormuş. Bilenler yazabilir mi? Tavsiyelerinizi bekliyorum 🙏