Bebeğim 2 ay 23 günlük mama biberon emzik hiç birini kabul etmedi ilk doğduğu zamanlar sma mamadan verdik içti ama genellikle anne sütü daha çok içiyordu sonradan mamayı reddetti süte devam etti asıl soruya geleyim bir yere gidince emzirip doyurup öyle gidiyorum sütümü sağıyorum eve bırakıp çıkıyorum ama ne biberonla içiyor ne de çay kaşığıyla mecbur işimi hal edemeden eve geliyorum meme ucu gibi yumuşak biberonlar yada biberon başlığı var mı bana gerçekten işte bu meme ucu gibi yumuşak içebilir diye bileceğiniz biberon varsa nolur söyleyin🌸