Benim bebeğim 40 günlük hala da sarılığı devam ediyor elimden geldiğince gündüz talep ettiği her an max 3 saati geçirmeden gece de daha fazla uyuduğu için alarmla yine 3 saati gecirmeden vermeye çalışıyorum bazen uyanamiyor uğraşama kadar 4 olmusluguda oluyor. Bende şekerden korkuyorum ama şimdilik böyle