handeaa Kızlar bizim bebiş 32+5 te doğdu şuan tam 2 ay oldu doğalı siz ne kadar süre kaç saatte bir emziriyorsunuz ? Sütünüz ne alem de bi de :((
AEgemm handeaa 30. Haftada doğdu bebeğim ben 2 aylıkken 3 saatte bir hem emzirip hem de yoğunbakımda kaç cc besleniyorsa o kadar sağdığım sütlerden veriyordum.
fatma1407 handeaa 35 haftalık doğdu ikizlerim 2 saatte bir emziriyordum 4 aya kadar ama mama veriyordum mamadan önce emziriyordum sonra mama veriyordum sütüm 4 ay yetebilir ancak
Prematureannesi2 35+1 de doğdu bebeğim 2 ay 9 günlüğüz ama sütüm çok değil sma optipro veriyorum ek olarak 🥹