Kızlar kızımın kilosu düşük ve mama be yaparsam yapayım yemediği için doktor tadımlara başlayalım dedi.5 aylık bu arada. Ama asla yemiyor ağzına değdiği an öğürüyor sonra kaşığı görünce devam ettiriyor. Yoğurt ,havuç, bal kabağı ,elma verdim yok yani bir kaşık bile yemedi.
Şuan çok yemesini bekleyemem zaten ama yinede bi merak bi birşey olur ya . Ama yok …
Bu durumda neler yapabiliriz?sizler neler yaptınız