nisasaricii cinsiyete göre farkeder mi
Bilmiyorum ama 3 no çok kullanmadı benim kızım aylardır 4 kullanıyor 15 ay 20 günlük hatırlamıyorum 4 e ne zaman geçtik ama 6 aydan fazladır 4 kullanıyoruzdue şu an 10 kg 3 numara çok almayın stoklamalık kullanmıyorlar em azından ama 4 istediğiniz kadar alın bence