23Erkncikus 8 aylık ebbegim atesi yükseldi.hali.yok usuttu bugün alt komşuda kapıyı pencereyi dayamisti ona gittik orda oldu. Nasıl düşürmemek lazım arkadaslar
emilia 23Erkncikus Calpol verebilirsiniz, ilerlerse ateş ılık bir duş aldırın, atletle yatırın ne olur ne olmaz. Çok geçmiş olsun
Madalina 23Erkncikus benim oğlumda gayet iyiydi. 7 gibi durgunlaştı. Şimdi ateşi çıktı bazı ağırıyor galiba 😪😪ilaç verdim bakalım.
Masalina12 23Erkncikus üşütmüştür benim kızımda şuan öyle calpol tek verdi doktor bide dün fitil yaptık acilde