Oğlum 8 aylık sonraki ayın 7 sinde 9 olucak hasta değil aslında ama tek tük öksüyor ama en önemlisi burun tıkandığı gece yatınca burnu o kadar tıkanıyor sürekli uyanıyor ağlıyor ne yapabilirim hava makinem var bu arada ama ne ilaç vereceğimi bilmiyorum yada fıs fıs bana ne önerebilirsiniz