Bsuzen Elf2828 bizde 43 günlüğüz yaralarım vardı geçti ama ucunu emdiği için hala acıyor hepsini almaya alışması lazım alışana kadar acı çekicez galiba
Seda Elf2828 ben denemedim canım silikon uç kullanıyorum ama biri grupta bal mumu demişti aktarlarda varmış ısıtıp göğüs pedine sürüp göğsüne kapatıyomuşsun 2 günde acı falan kalmadı yazmıştı kız dene istersen bi
Gmzakn Canım benimde 24 gün oldu al benden de o kadar 😩 üşüsem bile uçları çok acıyo sızlıyo lansinoh kullaniyom ama fayda etmiyo dün gece azcık zeytin yağı sürdüm ucuna bakalım deniycem böyle biraz
Elf2828 Zeytin yag da cok surdum o kremi bende kullaniyorm her emzirmenin pesine en azindan yara olmasini engelliyo ama aci gecmiyo hic😟
Mom09 İçinizi karartmak istemem ama 69 günlük olduk o acı hala devam kanısının kullanıyorum hafifletiyor. Arkadaşım 8 aylık hala ufakta olsa acı oluyor dedi 😭